lørdag 9. april 2011

eske til ei på 18år

Mamma spurte meg sent i går om jeg kunne lage ei
eske for henne, som hun kunne legge penger i..
Hun skal i bursag i dag til kusina mi på 18år..

Så i morgest satte jeg igang, og har brukt hele formiddagen :)
Har kost meg masse, men skulle helst hatt noen dager på
meg på et slikt prosjekt, hehe.. Men ble fornøyd med resultatet :)

Har brukt mye soting og mye perler ;)
Laget en "pengeholder" og en liten tag for personlig hilsen..

Her kommer et lite bilderas av esken :)










7 kommentarer:

  1. Nydelig eske du har laget!! Herlige farger, og kjempe lekkert med tyll under teksten :)
    ha en fin lørdag!
    klem fra Ane

    SvarSlett
  2. takk takk :)
    ha en fin lørdag du også..
    klem

    SvarSlett
  3. Super fin, står t pynt i stua :)

    SvarSlett
  4. For en lekker eske;) Nydelig pyntet med perlebånd, blomster og tyll;)

    SvarSlett
  5. Nydelig eske du har laget, LEKKER!

    SvarSlett