lørdag 21. mai 2011

"Pappas skrytealbum"

Har laget et lite "skrytealbum" til min kjære...
Håper bare han ikke sniker i bloggen min før jeg får gitt han den ;oP

(irriterer meg at jeg ikke klarer ta bra bilder, syns ikke jeg får helt frem
hvordan tingene jeg lager ser ut i virkeligheten, men gjør nå mitt beste...)

Prøver meg på disse utfordringene:

Papirdokkene - "skisseutfordring og fargen blå"
Anonyme Scrappere - "3 ting" (3 bilder og 3blå blad)
























Ha en flott dag!Klem fra Cecilie :)

11 kommentarer:

  1. For et herlig album. Har du mattet bildene? Det ble flott:)

    SvarSlett
  2. takk :)
    nei har ikke mattet dem, det bare ble sånn, hehe.
    Er litt skarpere i virkeligheten, bare litt...

    SvarSlett
  3. Ååååå for en heldig pappa <3
    så skjønt og lekkert :)

    SvarSlett
  4. For et artig album. Kjempeflott!

    SvarSlett
  5. En flott minnebok!
    Heldige pappa :D

    SvarSlett
  6. Heldige pappaan! Lekket album!
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  7. Så flott album! Heldige pappan! =)

    SvarSlett
  8. Så stilg album! stilige pyntet! likte godt kronen på hun ene ;)
    Ha en fin søndag :) Klem!

    SvarSlett
  9. Så herlig album, og for en fin gave å gi bort! Flott pyntet og herlige farger

    Takk for at du deltar hos papirdokkene

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  10. Kjempe fint album :) Heldige pappaen :)
    Takker for at du deltar hos papirdokkene :)
    *Linn

    SvarSlett
  11. Denne var kreativ og kul!
    Synes du har brukt mange nye og spennende teknikker her. Morsom idé :)

    Tipper din kjære blir veldig glad for denne =)

    SvarSlett